Blablabla - och melle ligger fortfarande vaken!

Jaa jag kan inte sova! Eller måste väl erkänna att jag inte försökt.. men är jätte uppe i varv. Borde plugga men det är jag påtok för trött för! Sen orkar jag inte sätta på den andra datorn för den delen heller. Men jag har ju faktiskt torsdag t o m söndag på mig! Det ska nog gå =)

Har suttit uppe först och snackat me en gammal gammal vän! Tok kul =) Efter de bestämde jag mig för att sova. Klockan var då runt ett snåret men istället fastna jag framför tv;n. Insåg att jag redan sätt första avsnittet utav law and order så väntade tappert på nästa. MEN jag hade tydligen sätt de också.. Så jag blev sittandes hära IGEN och kollade runt på bilskolor. Hittade en som verkade super men aa den ligger åthelvette. Närmare bestämt sundbyberg.

Vi får se ;) NU ska jag banne mig slockna!








Kommentarer
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

ja bor i sumpan! Vilken var det du tyckte verkade bra och varför? :) Ska nämligen också ta körkort snart :)

Postat av: Hallonmamma

Läser du juridik också?

2009-12-09 @ 13:05:22
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Sv: Jaa klart du ska ta erbjudandet om det är bra :) Skönt att få göra något annat än att bara vara hemma och vara mamma :) Och det där dagiset verkar ju toppen, synd att inte vi har såna bra här på Åland. Usssch jag saknar sverige!!!

2009-12-09 @ 15:15:55
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Emelie, Elliotts mamma

hej tjejen! tack så jättemkt för din stöttande kommentar, du anar inte hur glad jag blev =) allt bra med er? kramis

2009-12-09 @ 18:33:00
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback