Framflyttat flytt

Haha mycket med flytten nu men ni får helt enkelt stå ut! Först blev Torrie sjuk så den lastbilschaffisen ställde in varpå Ninni ringer hennes pojkvän som i sin tur ringer sin vän som kunde YEAY snacka om att jag blev överlycklig då det är KAOS här hemma nu haha! MEN däremot var bilen upptagen men han hjälper till imorgon :) Tack tack TACK. Det går verkligen inte att ha det såhär hemma under julen så är verkligen evigt tacksam :)

Så med andra ord har jag verkligen fullt upp imorgon! Först ska jag iväg och lämna Lukas hos Ninninor då jag själv ska iväg och träffa en vän som är på besök i stockholm. Massa visserligen som kommit nu under julen men får se om man hinner träffa alla! I AF efter det så ska jag hem igen möta upp Ninni och company för att fixa med flytten och medens vi är på äventyr över alla gator så tar Jessipess Lukas! Hem igen efter att vi flyttat x antal saker från mitt hem + soffan som står hos brorsan.

Då åker jag och pluttis iväg för att handla julklappar åt honom - det är INTE jag som är sen utan min bror som jobbar och inte hinner handla till Lukas och idag orka han inte. Ja killar vad ska man göra! haha

Hur som helst när jag ÄNTLIGEN kommer hem efter denna dag blir det till att gå upp på vinden och hämta ned ALLT julpynt. I vanliga fall har vi fixat allt utom granen men inte iår för vi har verkligen haft fullt upp. Så med andra ord blir det till att vara uppe halva natten för att klä granen och pynta hela hemmet =)

Men det kommer att bli en mysig dag trotts allt! Och framförallt ROLIG. Ser verkligen fram emot att flytta nu =)







Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Underbart att allt är på G nu. vart flyttar ni?

Postat av: Adams mamma

Okej :)



Nej min kompis kille hjälper mig, det är ju 67 mil så det hade kostat 19 000 att använda en flyttfirma :/ Verkligen skönt att inte behöva lägga dom pengarna på det haha..

2009-12-23 @ 00:42:52
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Mamma Ella

det är skit svårt att klä sig :P men jag har lite mamma mjukisar som jag typ alltid använder :D man känner sig inte så snygg men vad ska man göra :P haha



va roligt :) vilka flyttar? du och?

jag jobbar 75% så jag är där nästan varje dag :) jag jobbar ofta under dagarna :) så det är bara komma någon dag.. ska jobba mycket under julen nu :)

2009-12-23 @ 06:14:41
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Det är alltid härligt att flytta ;) Haha. Kaos ärtyp obligatoriskt känns det som :P

2009-12-23 @ 08:29:55
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Hoppas ni får en jätte mysig julafton <3

2009-12-24 @ 01:25:26
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback