Vant-jakt

Vi raderar att jag är arg för nu tänker jag possitivt igen! Eller vi försöker =) Om en vecka flyttar jag och Lukas. Typ.. får väl nycklarna på söndag skulle jag tippa på! Det gillas =) Sen är det jul - DET GILLAS. Tänk er maten och framförallt, Lukas min =D

Något mer knäppt idag - polarn hade SLUT på vantar. Det var mitt absolut sista hopp. Även om de är dyra så visste jag att jag skulle betala för kvalite som verkligen är KVALITÉ. Tänkte kika in en sväng på tradera och hoppas på bättre lycka dära!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

haha ja det är ganska irriterande men man kan inte låta bli att skratta när dom gör så. liam trodde adventsljusen var blixten en gång så han satt och gjorde grimaser åt ljusen hela tiden, hihi



jag har köpt vantar, många vantar just för att bara ha, 2 par på lindex och de är super tycker jag, sen har jag nog till och med köpt nått par på ÖoB

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback