Dagarna går med fullfart =)

Ni får verkligen ursäkta min dåliga uppdatering men kan inte slita mig från min lilla älskling. Gör ont i hela mig när jag lägger ifrån mig honom så ja inget jag vill göra allt för ofta.



Men vi mår bra =) Varit på återbesök hos SÖS nu söndag, tisdag och onsdag. Söndags var det ren rutinkoll och i tisdag och idag var det återkoll så att hans gulhet gått ner samt uppföljning utav amningen =) Men nu ser allting super bra ut och han har bara 95gram kvar till sin födelsevikt så det är super skönt!



Imorgon kommer BVC på besök och vi ska vara hemma hela dagen ska bli superskönt! Har inte haft någon sån dag ännu så jag längtar massor =) Ska bara ligga å mysa konstant hela dagen! Sen på fredag ska vi göra hörseltest på SÖS också haha känns som att man är där varje dag =P men men måste veta säkert att min lilla älskling mår super så!

På lördag ska vi åka till Eskilstuna också och hälsa på min pappa =) ska bli supermys faktiskt! Så får han träffa honom när han är så liten också. Å så söndag blir det till att besöka mormor! Och veckan som kommer ska jag faktiskt inte planera ett smack. Vill bara mysa med min lilla bebis hela dagarna och njuta utav mammalivet. Det är helt underbart ska ni veta.


Nu har han precis ätit och ligger å sover i grannens famn här brevid mig så jag tänkte faktiskt passa på att käka jag också! Blir potatisgratäng m. kött mumsigt =D





Kommentarer
Postat av: jennie (ungmamma18)

så söt han är :)

Postat av: Theresa

du ska inte ha några skuldkänslor alls för att du inte uppdaterar här så ofta, det är ju förståligt! :D men visst är det kul att se bilder och få läsa om din gulliga pojk hihi, tror att du kommer/är en jätte bra mor!

2009-02-11 @ 21:55:20
URL: http://theeresa.blogg.se/
Postat av: anna

sover på nätterna?? va ska han heta då? hoppas dim förlossning gick bra. tre dagar mellan våra bebisar:) kram å lycka till

2009-02-12 @ 07:45:42
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh, han är så söt. Grattis! Nu längtar jag ännu mer till maj =)

2009-02-12 @ 10:28:28
URL: http://linneabergsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter bebisen? :)

2009-02-12 @ 10:50:34
Postat av: Denize

Grattis grattis till din fina son! :)

2009-02-12 @ 12:19:19
URL: http://denize.blogg.se/
Postat av: emma

låter som om ni har det bra :) han är otroligt söt, och så mycket hår han har!



kram

2009-02-12 @ 12:23:47
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback