Ingen bebis än

Oj så fel man kan ha! Nästan alla jag känner har sagt något i stil med "nej men februari behöver vi ju inte vänta till! Din bebis kommer säkert ploppa ut tidigare" Men ack så fel man kan ha =P Och att jag är grymt olidig gör ju inte saken bättre precis! Fast mamma är glad eller glad å glad haha hon har bokslut och en stor rapport som ska in på jobbet så hennes chefer är bra nervösa nu! Skulle ju vara skönt för henne att få dem här sakerna ur världen innan lill*n kommer men h*n väljer ju själv när h*n tänker titta ut så ja =P vi får se helt enkelt!

Jag tror att bebis kommer på lördag - mitt BF datum. Annars tror jag banne mig att h*n kommer vänta å vänta å vänta så att de tillslut får sätta igång mig vilket är två veckor efter BF datumet! Så jag vet ju skönt nog att jag kommer ha min bebis i min famn absolut senast om 21 dagar. Å så jag längtar!

Nej man kanske ska ta sig till affären och köpa frukost? Har varken färskt bröd, juice, yoghurt ingenting hemma ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback