Jag är så otroligt lycklig

Dagarna som gått har vi mer eller mindre haft fullt upp! Den 10 februari fyllde mamma år och då kom det oväntat besök utav morbror och mormor! Riktigt trevligt =)

I lördags var jag och träffade min pappa och då fick han träffa lilla bebis också han var superglad! Det var riktigt trevligt må jag säga =) Dock hade jag så j*vla ont i brösten haha så mådde inte allt för bra men var ju kul att träffa pappa då jag inte träffat honom på typ 1,5 år.

Annars gör vi inte så mycket mer än lär känna varandra =) Riktigt mysigt att vara mamma! Visst är det jobbigt att inte få någon sömn och typ amma hela tiden men det hör till. Jag älskar livet som mamma, det är underbart! Dock är jag himla glad att jag valde att bo hemma då allt de här psykiska sällskapet utav någon annan betyder massor! Att veta att mamma finns där om det är något är en extrem trygghet. I allafall nu när alla hormoner spökar på innuti mig haha =P Men ni ska veta att han är världens finaste och är oftast super snäll på nätterna =D haha! Har varit nu några nätter då min mjölk varit lite knasig som han varit lite arg men det förstår jag. Då är det bara upp och göra ersättning vilket är grymt svårt då han slänger med huvudet som jag vet inte vad haha!

Ja stark är han allt min lilla älskling =) Redan på BB lyfte han huvudet från mitt bröst vilket jag inte visste att dem gjorde så tidigt så blidde ju lite chockad!

Idag har det inte hänt mer än att han kräkts ned tre bodys, en filt och mina mjukisbrallor! Och sen fick jag ju självklart spya i håret också å vårt varmvatten funkar inte, lagom kul? NJÄE hjaha! får ta mig till någon och duscha tror jag.. fall det inte drar igång här under dagen vill säga =)




Nu har i af Ruby fött och Naddies vatten har gått! Vi önskar de all lycka =)





Kommentarer
Postat av: :)

Hej!

En liten fråga bara, kan förstå om det är jobbigt och du behöver absolut inte svara på den.



Har pappan till din son hört av sig nu när han kommit ut?

2009-02-16 @ 12:17:24
Postat av: Lampis

Grattis till the kyd! Ganska avis, hojta om du vill ha babysitter :D

Postat av: ruby

din är supersöt han oxå:) vad heter han?

igårkväll rann äntligen mjölken till så nu är lilla Milo supernöjd:)

Fick oxå ge ersättning i börja då han va så arg av hunger så han inte ens ville titta på brösten stackarn haha.

Idag va vi på återbesök på bbmottagningen och han hade gått upp 100 gram sen i Lördags då han vägde 3620 gram ..

Fyfan vad underbart det är att vara mamma :D:D elelr hur?

kram

2009-02-16 @ 13:47:56
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Mamma & Bullen

Vad fin han är din lilla pojke :)

2009-02-16 @ 15:12:20
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: emma

härligt att det går bra! otroligt söt är han :)



kram

2009-02-16 @ 17:12:18
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Katja

Har den fått något namn än? :)

2009-02-16 @ 17:18:24
Postat av: jennie (ungmamma18)

aa oki :) den första tiden är ju alltid skönast och tryggast att bo hemma där man har en mamma som ställer upp de e klart :)

2009-02-16 @ 18:13:23
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad kul att du mår fint älsk!

2009-02-16 @ 18:43:57
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad blir det för namn på bebisen?? jättenyfiken!



kram på dig och sötnosen!

2009-02-17 @ 11:37:12
Postat av: anna

du ä utmanad kolla min blogg...

2009-02-17 @ 20:14:19
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej gumman, hoppas allt är bra med er? Va söt han är, visst är det en underbar känsla att vara förälder!?



Du har fått en award av mig!



Hoppas du har en fin kväll, kram Jenny

2009-02-18 @ 19:07:18
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback