Snackar ur nattmössan

Oj oj här springer tiden iväg =) Fick fin besök utav både Jossan och Eleonor så har suttit å snackat med dem i flera timmar nu super mys!

Snart kommer väl även sängen att locka tror jag brukar slockna runt tolv tiden å vaknar runt sex å sen så somnar jag om igen där vid tio å sover till tolv igen haha knasiga sömnrytmer jag vet! Men men viktigt att sova när man kan nu säger BM för när som kan ju bebis faktiskt välja att titta ut å då kan det vara skönt att vara något utvilad.

Hoppas ni haft en underbar tisdag, bara jag som tycker att det känns som onsdag? Om inte torsdag.. jaja jag jobbar ju inte så behöver ju faktiskt inte ha sån koll just nu (A)





Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag håller med dig om de där med veckodagarna. Jag sa imorse liksom oj är de redan tisdag tyckte nyss d var lördag, d går för fort men ändå för sakta. Men den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge, båda vi befinner oss i den situationen! :D Haha

Postat av: Emelie

Ah precis :) Du kan läsa om min förlossning på min blogg :D Men kan väll säga att det var det bästa och värsta jag varit med om :P Direkt efter tänkte jag att jag aldrig mer skulle vilja ha barn men nu när jag tänker efter var det ju inte så farligt :P Skulle gärna vilja ha mer barn :) Skulle hellre vilja ha enbart en förlossning än att gå runt och vara gravid i 9 månader :P Även fast graviditeten var helt underbar :) men jag hade en sån foglossning i slutet så det var inte så kul :/ Har du foglossning?

2009-02-04 @ 00:39:12
URL: http://minsondavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback