Sötsaker!

Ni läsare kan verkligen få mina dagar att skina upp! Blir så himla glad utav alla era kommentarer och lyckönskningar ska ni veta =) Kolla bara på denna kommentar, förstår ni då hur glad jag blir?!

Vilken fin mage du hade:)
Ser riktigt mammig ut hela du tycker jag,alltså en sån som verkligen gillar barn och som barn gillar tillbaka om du förstår:)
Lycka till och hoppas den lill* kommer ut snart!

Trycker ni på texten så kommer ni direkt till hennes blogg!

Tänkte bara kika in å säga god natt nu =) Börjar känna mig lite trött så blir nog bara tv tittande för min del frams tills dess att jag faktiskt lyckas somna!

Hoppas att ni haft en trevlig dag så hörs vi imorgon igen! Och så glömmer vi inte att hålla tummarna på att bebis kommer snart ;) hihi





Kommentarer
Postat av: Monica o baby Felice

Nemen tack! Ser att du väntar en liten bebbla, grattis! Jag gissar på en Flicka ;)

Postat av: Anonym

hehe va gulligt av dig att lägga upp min kommentar så där:)

Kul att jag kunde göra dig lite glad med:)

2009-02-05 @ 19:41:09
URL: http://www.jacquelinebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback