Tiden bara forsar fram!

Först och främst - TACK för alla otroligt fina kommentarer! Blir så himlans glad när jag väl finner tid att sätta mig hära =)

Nu ligger lill killen och sover i knät på mig med armarna uppåt precis som på film haha! Men gud så söta dessa små liv är. Tillochmed när lillen skriker är han söt.. det är något knasigt haha!

Var på BVC för första gången idag och han hade gått upp nästan 300gram sedan förra veckan så barnmorskan tyckte att jag bara skulle amma honom och ha tålamod. Tydligen så ger jag upp för snabbt å ger ersättning direkt men känns verkligen inte som att han får någon mjölk men det har funkat hela dagen nu så ja, tålamodet testas hela tiden haha!


Annars händer inte så mycket här just nu =P killen har vänt på dygnet så är uppe typ hela nätterna lagom kul haha =P men det vänder väl sig snart igen får vi hoppas =) Bara stå ut tills dess!

Namn har han inte fått än.. jag vet jag är SUPER seg men har ju inte ens fått hem papprerna från skatteverket så jag känner inte världens press än. Men det står nog emellan Sander och Kalle. Gud så svårt detta är!

Pappan till min lilla kille har inte hört av sig. Men som jag sagt hela tiden det är hans förlust inte våran =) Jag bara njuter utav all extra kärlek jag får från min lill kille istället!

Nej nu börjar det lukta massa bajs hära haha! Bara jag som tycker det luktar vete? Just det, vi badade för första gången iförrgår. Han verkligen älskar vatten =) Ska bli så himla mysigt sen när man kan börja med babysim =D






Kommentarer
Postat av: Anonym

Döp honom till något som funkar på engelska också :) sander va ett jätte sött namn, funkar både i sverige och utomlands och passar även bra till en vuxen människa!

2009-02-19 @ 21:00:00
Postat av: Mellen

Han e så fin gumman =) Man bara längtar efter å få en egen liten när man ser din sötiz :D

Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Vilken sötnos!!!

2009-02-21 @ 17:52:29
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Carro

Så söt :)

Hoppas ni haft en bra lördag :)

2009-02-21 @ 23:21:47
URL: http://carolinefredriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så go och söt han är, ännu en gång grattis gumman!

2009-02-22 @ 12:14:34
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback