Å så iväg på äventyr!

Idag bjussar dagen på Ikea! Tänkte försöka hitta någon smart lampa till köket får se fall jag lyckas =) Funderar även på att köpa en hylla till brorsan han har ju tjatat så om att det skulle vara bra att ha så ska se fall jag hittar någon billiga att överaska honom med!

Annars idag så har jag inte gjort allt för mycket. Eller har rensat alla mammas papper, eller nästan alla! Hon har ett till skåp fullt med pärmar etc å där tror jag faktiskt att hon måste vara med och rensa för det är typ innan min tid? haha Nej men jag har gjort det jag kan nu i af så för henne är det nästintill ingenting att göra =P visst är jag lite snäll ibland? Har även fixat mina naglar då min nya nagelfil kom på posten idag =D superglad!

Ska strax hoppa in i duschen då jag faktiskt ska åka om en timma å tar ju tio minuter att bara klä på sig med denna mage haha =P

Hoppas att ni får en trevlig tisdag så hörs vi ikväll!

Å måste tacka för alla söta kommentarer, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback