Å så jag avgudar min skrivare!

Å så mys det var igår! kom inte hem förän halv 3 vilket resulterade i att jag alltså gick halv tre min vän Sofia bor ju bara tvärs över gården ;) Lagom skönt!

Blev en himlans massa snack om precis allt! Men menar tre halvfulla flickor och en gravid haha ja kan inte bjuda på så mkt mer än så =) Efter en stund kom även hennes bror hem med en massa vänner å då blev det mest aa snack haha men dem var ju inte så nyktra heller så de bjöd på en del roligheter också =)

Idag ska vi fira henne fast med hennes släkt nere på ett Café ska bli dundermys =) Ska nog slänga iväg ett mess å se fall hon är superbakis haha =D Efter det ska jag åka med andra Sofia till Haninge för att vara barnvakter =) ska också bli dundermys. Ladda med massa onyttigt och en himlans massa snack där också hihi =D

Nu har jag suttit runt å kikat efter bläckpatroner och fotopapper etc å fasiken vad dyrt det är med bläckpatroner! men men inget man köper så ofta så kanske är billigt ändå =P haha vet ju inte hur fort dem tar slut men har ju en i nu så vi får väl se helt enkelt =) Just det! Min skrivare tar även tatueringspapper - SUPER =D Nu ska jag bara hitta min framtida tatuering också!

Vad gjorde ni igår, hade ni en trevlig start på helgen?

Kommentarer
Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Tack så mycket. :)

Haha det har jag faktiskt inte provat, jag får nog göra det :)

Postat av: Maria

klart man har nordea :D

2009-01-24 @ 11:25:30
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback