Å så jag längtar efter min bebibus!

Aj aj aj aj aj!! Gud så jag inte tycker om dessa himlans kramper som börjar komma nu när jag står/går också :| förut var det ju bara när jag råka spetsa på fötterna å då hjälpte det att flexa fötterna bara men vad ska jag göra nu? Någon som har tips på vad som hjälper emot kramp i vader och ben?

Maria å jag har idag ätit en himlans massa godis, kollat på Johns bilder från Benidorm haha å till vår förvåning, fan den tröjjan känner jag igen tänkte jag å trycker vidare samtidigt som Maria utbrister "DET VAR JU VI :|" Vi är även pratat en massa precis som tjejer ska ;D hihi!


Haha ja å killen i mitten finner vi inga ord för! Men mamma har lärt mig att "har man inget snällt att säga så håller man tyst" och precis vad jag tänker göra om honom!



Nu ska jag kila iväg till sängen å natta mig själv tillsammans med en järntablett å ett glas vatten!
God natt

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch jag kommer ihåg dom där kramperna:S Jag fick ställa mig upp om jag låg i sängen ochstampa i golvet några gånger. men fy fan va det gör ont! Lycka till och hoppas det går över:)

Postat av: anna

köp ett par stödstrumpor på apoteket inte särskillt snyjja och lite obekvämt i början men dom hjälper även sen när du säkert får krypningar i benen på nätterna då är dom sköna att dra på:P

2009-01-04 @ 11:03:54
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: naddie.

har också börjat få lite kramper då och då :/

2009-01-04 @ 15:15:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback