Bebibus 267 dagar idag =)

Nu har äntligen min mamma vaknat å käkat frulle så snart, förhoppningsvis är vi påväg någonstans! Så himla rastlös =P har ju varit uppe sen innan åtta..

Min bebis är i af väldigt väldigt stilla.. känns lite läksigt faktiskt h*n som brukar ha full rulle där inne! Igår var h*n också väldigt stilla men trodde bara att de berodde på att jag sov så himla mycket och missade när h*n var i fullgång. Men känner jag inte av bebis som vanligt snart så ringer jag FL och frågar vad de tycker att jag ska göra. Vill ju itne gå hemma å vara nervös heller!

Hoppas ni får en trevlig söndag =)

Kommentarer
Postat av: TOOVE'

joo kan man ju säga

Postat av: Marielle

Kikar in lite, lycka till med bebisen..:)

2009-01-25 @ 11:57:19
URL: http://marielleanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback