Beyond the break

Efter mycket hopp om att kunna sova ett par timmar till så gav jag vid halv 8 upp.. å så jag är sådär pömsig ni vet.

Men men nu är disken borta i af och bebis kläder till BB ligger i tvättmaskinen sen ska de bara torkas å plockas ner i väskan =) Vad ska man ha med sig förresten? Papprerna, Kameran och tofflor står högst på min lista! Men sen är det ju självklara saken såsom kläder till mig och bebisen också! Hygienprodukter orkar jag inte bära med mig då vi ändå har ett apotek två våningar nedanför BB så =)


Nu ska jag återgå till min älskade serie Beyond the break som visas på helgmorgnar vid 8 snåret så lite skönt var det ju att jag vakna så tidigt ;) får väl sova middag sen!

Hur byter man färg på rubrikerna förresten, någon som kan och vill dela med sig? (A)



Kommentarer
Postat av: anna

vet du vad pömsig betyder?? sexuellt utmattad:P hihi om du går in på bloggdesignen så finns hjälp där... på bloggens startsida innan man loggar in ligger väl den länken som nummer tre på mest besökta, den har jag fått mye hjälp av:)

Postat av: ....

Ett litet tips som ska ner i väskan.



Antar att du vill ha mjukisbyxor med dig?..

Ta ett par som sitter löst i midjan men ändå rätt tajs i lår. Sam ett par leggings. Du kommer blöda efteråt och ha en binda som är stor som ej blöja. Alltid skönt att bindan sitter åt med hjälp av byxorna, annars känns det lätt att man blöder. :)

Sen smidiga tröjor som gör att du kan amma lätt utan att behöva klä av dig allt.

Lycka till!

2009-01-31 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback