Bikini nojja!


78 dollar



Sale 49 dollar



39 dollar



798 kronor



700kronor


Åå att detta alltid ska våra så himlans svårt! Tror dock att det blir en från VS då man blir lite mer ensam om att ha den då än någon ifrån Nelly exempelvist. Men vi får se just nu ligger ju shoppingen på hyllan då jag försöker spara pengar istället och än finns det massor utav saker att köpa till min älskling som kommer snart också!

Men vilken tycker ni var finast av de ovan nämnda? =) Min favorit är nog ändå den första!

Om ni trycker på bilderna eller prisexemplet så kommer ni till respektive sida. De är antingen VS, Nelly eller Ellos!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att den sista var väldigt fin / sara från klassen tyresö g.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback