Bildtom uppdatering

Vet ni vad? Jag var dunder duktig och fick i mig lite frulle imorse! Just nu mår jag fortfarande total piss och ja inget har egentligen förbättras förutom att jag fortfarande är dunder lycklig över att jag blev sjuk nu och inte om ett par veckor.

Imorgon ska jag å mamma postorder beställa kläder =) Kul va? Måste ha massa trosor och någon skön BH då jag hört att brösten ömmar något förjävligt. Hittade en på ellos faktiskt och det var t o m en amningsbh fast liknade mer en sporttopp. Såg dunder skön ut =)

Men ni läsare mår väl bra? Hörde att influensan ska komma på "riktigt" till sverige om ett par veckor och att den är värst i portugal just nu.. men berocca är dunderbra! Det finns på apoteket =) Dock inget för oss gravida tror jag men till er andra. Eller så kan ni ju vaccinera er så slipper ni eländet också. Min bror har ju varit dålig nu i runt 10 dagar så man har ju en massa tråk dagar att vänta sig.

Nu är det i allafall vänner på femman och efter det är de Law and order på kanal nio. Mamma ska till affären snart också å då får jag hem coca cola å singoalla kakor, mumsigt värre ;)

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag köpte amningsbh:ar på h&m i 2 pack för 198 kr som jag redan prövat som är SUPERSKÖNA... i vanlig bomull. måste med införskaffa lite andra underkläder... har fått tipset att stringtrosor eller för tighta trosor är BIG NO efter förlossningen :P

Postat av: anna

jag beställde två "bh:ar" genom pippilotta eller om det var babyshop och dom är supersköna en natt bh och en annan men båda ser ut som sporttoppar... men dom är sköna!

2009-01-09 @ 12:25:09
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback