Dead girl walking

Kändes verkligen som att tiden stod stilla idag var total färdig :|  men men dagen har redan bjudit på trevligt sällskap och dundergod lunch! Åt fisk me potatis å någon kantarellsås riktigt mumsigt måste jag faktiskt säga =D å så vare salladsbuffé och fri påfyllning på drickan, kap eller vadå? Gick endast på 75spänn! Gud så jag tycker om stockholm during lunch haha =D

Men nu är jag i af hemma och lagom död! Kunde inte somna inatt p g a sammandragningar och att min lilla älskling körde fotboll i magen på mig =P Men ett par timmar fick jag i af sova innan klockan ringde imorse skönt nog!

Å snart ska jag kila iväg till soffan å mysa in mig med massor utav kuddar å täcken för att slappa gärnet ett par timmar. Man blir helt färdig utav att hålla igång när man är gravid vill jag lova! Men inte så lång tid kvar nu, längtar massa massa massa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback