Första Januari 2009, himlans härligt!

Första dagen på detta år har nog de flesta spenderat i sängen - likaså jag. Tillsammans med huvudvärken å en ständig trötthet som gör mitt liv lite jobbigt måste jag faktiskt säga.

Men så fort mamma kom hem så blidde det lite fart på mig i af. Så nu är disken borta och två utav fem tvätthögar är tvättade så imorgon har jag inte alls mycket att göra efter jobbet skönt nog! Vill bara ligga i sängen flera månader och sova känns det som just nu haha men det finns det ju inte tid till för oss som jobbar =P Jag har inte haft någon ork alls att ringa försäkringskassan angående havandeskapspenning etc det är ju rena projektet bara de. Nej då går jag heldre till jobbet å kämpar mig igenom ett par timmar utav jobb faktiskt även fast det kan vara riktigt jobbigt ibland.

Hoppas ni haft en super första dag =) detta nyinkomna år. Snart är det 2 och 1/2 män vilket endast kan göra dagen bättre ;) Så nu tänkte faktiskt jag göra lite varm choklad å kika vidare på det å sen hoppas vi att jag kan somna innan min lilla älskling vaknar där inne annars blir jag uppe massor utav extra timmar.

Kramar

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag har haft en drömgraviditet fram tills för ett par veckor sen då ryggont och lite foglossning börjat komma :) men det är ju helt normalt så jag antar att man får stå ut med det de 4 veckorna jag har kvar nu.



När har du BF?



KRAM!

Postat av: naddie.

eller hur :D vi ska fixa det sista till bebben här i kommande veckan sen får hon komma NÄR HON VILL!



efter första ul fick vi 5 februari men vid andra ul:et visades bf 26 januari efter beräkningar av längd+vikt dock sa barnmorskan åt oss att vi skulle gå efter 5 februari



sen envisas min bm med och säga att förstföderskor brukar gå över tiden, men det hoppas jag att vi slipper :P



Läste att du är "själv", tycker det är riktigt starkt av dig! :) är pappan med i bilden någonting?

2009-01-01 @ 23:42:22
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Madea

SV: Ja, visst blir man! hahah

2009-01-02 @ 00:12:32
URL: http://carliings.blogg.se/
Postat av: naddie.

måste kännas lite jobbigt :( han kommer trots allt alltid ha en son eller dotter oavsett om han vill eller ej. Hoppas han tänker sig för och inte kastar bort en massa år som hon ångrar senare i livet.



Har faktiskt en tjejkompis som var med om samma sak iprincip. Dom sa inte ett ord till varandra men sen ringde hon och berättade att hon var på g in på förlossningen och han kom direkt och är nu världens stoltaste pappa :)

2009-01-02 @ 07:45:59
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: bambi

Hej! Ja, vi ringde till BB och bokade in visning. Dom brukar ha en dag i veckan då dom har öppet för besökare. Det är väldigt nyttigt att se vad som väntar en :)

2009-01-02 @ 11:57:38
URL: http://bambi.bloggagratis.se
Postat av: Michaela

Vad duktig du är :D

2009-01-02 @ 17:04:50
URL: http://michaelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback