Fy vilken natt

Först är man sjuk så tog efter mycket om å men två panodil för att försöka bli av med all värk jag hade i kroppen. Och det hjälpte faktiskt men gjorde fasiken lika ont att svälja men de vare värt. Men det dröjjde inte länge innan jag fick sammandragningar men de gjorde inte så jätte ont som för ett par veckor sedan när jag höll på att börja gråta så det var ju skönt de i af!

Men när jag väl slutar få ont i kroppen - igen så sätter min lilla älskling igång å använder mina organ till någon boxningssäck.. h*n ligger ju med ryggen på hela höger sida så har ju hur stor plats som helst för både armar å ben att röra sig vilket känns något enormt haha kul att veta att h*n mår bra där inne men ibland kunde man ju hoppas på lite sömn..

Å snart kommer mamma hem å tar hand om mig. Hon åkte till jobbet vid halv 11 å skulle bara redovisa det de hållt på å jobbat med nu dygnet runt i någon veckas tid sen skulle hon komma hem direkt. Å hon trodde att det skulle hålla på till tre vilket är bra för jag är hungrig och är så himlans sällskapssjuk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja den dressen titta jag med på :D men vi har redan en rosa adidasdräkt kände att det räcker... man vill inte lägga ut för mkt pengar på plagg som knappt hinner användas :P

2009-01-06 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback