Glömde berätta!

Idag hos läkaren så fråga jag fall jag fick dricka/ta cocillana ni vet hostmedicinen som innehåller b la morfin å andra konstigheter som man blir dåsig och trött utav? I af han sa glatt "ja men inga problem" visade även i något som liknade ett facit för läkare hur det stod att den inte påverkade fostret. Sedan utbröt han även "men de du kan märka av är att bebisen kan bli lite trög".. TRÖG :| blev ju livrädd fantasin bläddrade fram om hur mitt barn skulle vara helt totalt efter och ja mardrömscenario där kan jag ju säga!


Men ja det han mena var att den kunde märka av hostmedicinen den också och även bli trött och lite seg så jag skulle inte känna att den rörde sig lika mycket utan den skulle bli lugn o sova mer. Men sådär kan man ju också skrämma upp blivande mammor haha

Kommentarer
Postat av: eleonor

haha stackare, kan tänka mig hur hjärtat hoppade upp i halsgroppen på dig!

Postat av: anna

ja de har kännts så oxå även bm har ju trott de men icke att den vill komma ännu... 18/1 om 8 dagar... så nu börjar man ana att man säkert går över istället...

2009-01-10 @ 10:37:33
URL: http://levlivetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback