God morgon!

Somnade vid nio igårkväll så nu hade jag ju faktiskt fått sova 6 timmar så var väl dags att vakna tyckte min hjärna =P jag som vill soooova! Fast är inte det minsta trött vilket suger =P

Sen jag kom hem har bebis rört sig lite i af. Fast de är mer som att den försöker byta position eller något .. men BM sa att jag skulle komma upp i minst 15 sparkar dagligen annars skulle jag ringa igen imorgon så skulle de ta fler tester. Vi får väl helt enkelt se =) Fick ju se att min bebis mådde bra igår iaf. Mamma har även tagit ledigt idag ifall det skulle vara så att jag behöver åka in så det är ju jätte skönt!

Annars blir det föräldrarutbildningen för min del imorgon =P Lagom trist haha hade ju faktiskt hoppas på att slippa den men icke sa nicke.

Gick ju in i v.39 igår också så info och bild på magen kommer snart jag lovar! Antingen nu under morgonen beror på fall jag lyckas somna eller inte =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback