Goder kväller =)

Har varit iväg på äventyr! Nej men mammas vän fyllde år så var där med hela det gänget å så Sofia haha skönt nog (A) Nej men var riktigt trevligt faktiskt =)

Nu ska jag snart kila i säng, hoppas verkligen att jag somnar inatt men jag är faktiskt väldigt trött så borde inte vara något problem, ellerhur? Vi håller tummarna helt enkelt!

Och vet ni vilken tid jag somna imorse? FEM i nio helt sinnes! BM öppna 9 för ombokningar sikken otur! Men får dra mig upp där imorgonbitti å ta å ringa blir säkert att åka dit redan imorgon eller torsdag, jaja vi får se =) Var ju ändå inge viktigt besök som min BM sa men jag vill ju veta hur stor min bebis blivit nu faktiskt =D

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: alec

vem du vad det är för kön?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback