Hoppas på snart!

Hade världens förvärkar för någon timme sedan men ja precis som jag skrev - förvärkar. Falska alarm, kalla det vad man vill =) Men jag vill faktiskt att bebibus ska titta ut snart! Det var ju faktiskt tre stycken som gissade på idag. Men verkar som att ni har fel haha =P jag har ju redan haft fel (gissade på 26) men hoppas på en januari bebis nu i af =)

Vet ni vad? snart är det Las vegas å så jag längtat. Först är det hela helgen å så missade jag det självklart i måndags och igår vilket sög. Såg att något hände på slutet i af men vad vet jag icke.. får väl se ikväll =D myspys framför tv:n!

Dock börjar jag bli himlans sällskapssjuk och tycker att mamma kan komma hem snart. Orkar inte prata med mig själv längre haha =D

Kommentarer
Postat av: petra

asså det handlar om unga föräldrars sklogång typ. men det kanske inte blir något eftersom att jag blev sjuk! om jag inte blir frisk snart så blir det försent, dom har inte så många dagar kvara att spela in på. Men programet heter iaf Skolfromt och går på 2:an!

Postat av: emma

är bara i vecka nio och mår prima!

2009-01-28 @ 18:47:21
URL: http://latinas.blogg.se/
Postat av: Michaela

jag trodde du menade att du skulle åka till vegas hahaha :D



ses imorgon bruttan!

2009-01-28 @ 19:50:42
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men hörru den får ju vänta om du ska med på Fredag haha

2009-01-29 @ 09:21:13
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback