Husmor nummer ett

Städa, städa och åter städa. Sen så har vi tvätt som ska tvättas och hängas. Efter det så ska det diskas å ja det är väl det mesta jag gjort? Eller gick till affären också å laga mat åt mig å bror. Mamma är på jobbet de har ju deras årsavslut nu vilket tar massa timmar så hon är nästan aldrig hemma.

Nu är Maria här i af å vi har ätit pannkakisar =D MUMS sen åt jag också nudlar =P Snart ska vi iväg å handla godis - mumsigt värre! Min förkyldning verkar aldrig vilja bryta ut men jag som hela tiden säger att den kan få göra det nu å inte om ett par veckor vill inte föda när jag är sjuk ju!

Vad gör ni ikväll? =) Förresten kom gärna med namnförslag! Mina på toppen är just nu Kille - Noah å Tjej - Ebba/ Tilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback