Isté är min nya drog!

Nu har jag kommit hem =) Först vare bilprovningen där mamma endast fick nedslag på att 3 lampor inte fungera haha å min mamma är faktiskt ganska smart men gällande bilar äre lika med noll! Men hon fick lapp på vare var så hon behöver bara lämna in den till en verkstad som tur är =P

Efter det skulle vi till sickla men mamma glömde avfarten så for hela vägen till Farsta och bytte Bh:n från HM. Sen käka jag även GOTT krubb från Burger King =) Mötte även min gamla biträdande chef där så fick rabatt också, trevlans! Sen så gick vi förbi "tele kiosken" som de heter där vi en ingång vid Farsta, jobbar en dunder söt försäljare där också (A) hihi nåja mamma uppdaterade sitt abbonemang så nu har hon en nyare telefon än mig också haha!

Å snart äre Las Vegas å unga mödrar, ikväll blir det en lugn kväll känner mig ju inte helt frisk :) Sen måste jag faktiskt ta mig till läkaren imorgon så att jag får sjukintyg också..

Hoppas ni haft en trevlig dag än så länge =) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback