Iväg på äventyr

Imorgon ska jag ju eventuellt följa med Mickan å Ninni till ungdomsmottagningen men det beror helt på när jag somnar ikväll. Känner att jag vill sova ut osv men vi får hoppas att jag somnar någorlunda tidigt ikväll så kan jag ju gå upp hyffsat tidigt!

Ska även till läkaren men vet inte när, mamma ska ringa 8 imorgonbitti så får se när jag får tid helt enkelt =) Ligger ju precis nedanför mig så inte långt att gå eller åka ändå så =P och sen på kvällen ska jag äta food hemma hos Sofia =) ska bli riktigt trevligt! Sen ska vi ta en tripp ut till Haninge och hälsa på hennes vänner som också de har en liten bebbe. visserligen har han blivit 6 månader nu men han är hel go unge måste jag säga!

Men vila ryggen å glo på tv ligger högst på listan nu! Har ont i alla delar utav kroppen speciellt ryggen..

Kramar

Kommentarer
Postat av: naddie.

min BM har sagt att många gör det, men en del bleknar med tiden! får helt enkelt se det som krigsärr... dom ärren har ju gett mig min sessa :)



går det bort så gör det, annars får det bli baddräkt i sommar ;D



aha, jag vet faktiskt inte om det finns apotek i samma byggnad som bb där jag valt att föda. men det finns säkert :P en smart plan där!

Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Såg först nu att du också har blivit fotad av Maja. Kände igen dig när jag kollade på dina äldre bilder.

:) Gud va kul!

2009-01-15 @ 11:23:06
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback