Jag kan jag vill jag vågar och framförallt jag SKA!!

När jag verkligen vill något så lyckas jag, sådetså! Bryr mig inte om alla som tycker att jag satt upp för många mål och guidelinjer detta år för helldre har jag faktiskt för många än för få. Jag sattsar högt och vinner mycket =)

Nu ska jag kila iväg å lägga mig i soffan då kroppen verkligen inte vill sitta hära. Men kanske kan man somna inom ett par timmar i af? hoppas hoppas! Ställer klockan på tio imorgon så att jag kan få tillbaka min sömnrytm tills på måndag då jobbet börjar igen fall jag inte blir sämre förståss, men det hoppas vi ju inte på!

God natt alla sötnosar =)

Kommentarer
Postat av: jessicazenita

sv: haha, javisst skulle jag kunna hjälpa dig med designen nån dag.



jag håller med dig om det där faktiskt ;) hellre många mål än få. livet blir ju så tråkigt då?



:) vi måste ses snart ju!

Postat av: malin

Gonatt & dröm sött!

2009-01-06 @ 23:35:02
URL: http://mgullstrand.blogg.se/
Postat av: Jossan

Inte tusan lyckades man somna, men lite duktig kände jag mig som la mig så pass tidigt. Ville bara säga att jag tkr du gör alldeles rätt som sätter upp en massa mål och riktlinjer det är så man lyckas. Det är ju mindre bra om man inte har några mål alls. ÄLskar dig gumman!!

2009-01-07 @ 02:04:35
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: naddie.

ja jag föredrar också den vita men mannen envisas :D men jag brukar vinna våra småfighter tillslut!





hur är det med magen idag? :)

2009-01-07 @ 11:09:36
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback