Jag tror att min bebis har fixerat sig nu =)

Fick tips från Naddie om att HM hade bra amningsbh så kikade in å insåg att jag nog måste ta å testa dem. Det är tvåpack för endast 198:- Och det känns som att de är ganska akut nu! Måste även inskaffa amningsinlägg då jag börjar bli tokig på mina bröst just nu. De läcker som att min lilla älskling vore här vilket de verkar missförstått =P Men men en skön amningsbh med amningsinlägg borde ju göra susen, inte sant? Någon annan med samma problem som har något annat bra tips? =)


Ser den inte dunderskön ut?

Hoppas jag får penicillin nu då man brukar ju piggna till rejält då! Så kan jag i af lura iväg mamma till Farsta imorgon kanske och köpa mig det?..


Kolla förresten vilken dundersnygg munkjacka jag hitta till min älskling

Kommentarer
Postat av: Maria

Är inne på min tredje dag idag, blev sjuk i onsdags, fast då var det inte så jätte farligt, det blev värre på kvällen och sen nästa dag :(

Postat av: Maria

det känns som typ en EXTREM förkylning

2009-01-09 @ 19:36:16
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: naddie.

är redan förälskad i mina :D funderar på och köpa ett set till!



jag tänker gå och köpa mig ett assnyggt set redan nu till ett speciellt tillfälle till senare så får man springa runt i hipsters typ nu så länge det krävs :P



2009-01-09 @ 22:30:26
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback