Jag vill kunna ta treo igen!

Har kallsvettas extremt hela natten och ändå har jag bara sovit i en t-shirt. Brukar i vanliga fall ha mjukisbyxor å massa då jag alltid tycker de är kallt haha men inget funka inatt. Men jag är faktiskt glad att jag blev sjuk nu så att det inte hade brutit ut innan förlossningen precis, tänk er att föda när man mår såhär? Inte ens panodilen hjälper emot huvudvärken.

Ska hoppa in i ett bad, det brukar hjälpa för stunden i af så att man kan sova nån/ ett par timmar till..


Tänk fall man hade ett så mysigt badkar hemma.

Å så jag längtar tills imorgon, mamma har tagit ledigt från jobbet. Ska bli så skönt att bli total ompysslad! Seså nu ska vi försöka sova oss igenom denna dag så att morgondagen snart är här =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, tiden går så fort! :O Tänk att han snart blir en månad! ;D

Postat av: Michaela

Jättefint badkar :D Miss u babe! Tack för tipsen :)

2009-01-08 @ 13:26:01
URL: http://michaelal.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja gumman vi kommer ha toppen mysigt tillsammans. Du kommer få hjälpa mig med allt inför USA så ska vi bara njuta av att vara lediga o att bebben har ploppat ut:)

Det är fan snart dags, känns som om det var igår du talade om att du var gravid. Förresten krya på dig, men som sagt är du sjuk nu är ju chansen att du är sjuk när du ska föda mindre.



Puss älskar dig

2009-01-08 @ 18:17:54
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback