Jag vill vara mamma, inte gravid!

Just nu är det ingen bra skrivartid för mig men jag tyckte att jag inte skrivit på länge så ville säga godnatt till alla er sötnosar! För någon timme sedan så började jag skaka i armarna det är jätte obehagligt.. Brukar få såhär utav min medicin men den har jag inte tagit på flera månader så ingen aning om vare kan vara. Är snurrig också å så halsont på det. Känner att hostan vill komma igång också men försöker ständigt att kväva den då det gör jätte ont i bröstet när jag hostar.

Hoppas hoppas hoppas att jag vaknar upp imorgon vid sju och mår bättre och att det inte har blivit värre! Vet själv att det alltid brukar bli värre på mig men nej nu ska det bli bättre. Vill inte vara sjuk, orkar inte vara sjuk och orkar framförallt inte ligga hemma en dag till. Har gått så himlans segt idag även fast jag var iväg på äventyr =P

Nu har min lilla älskling vaknat där inne och är i fullgång med både fötter och armar =)

Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: naddie.

eller hur :D guuud, vet inte om jag hade tyckt det var roligt eller om jag hade fått ångest!



usch :( hoppas det känns bättre imorgon! inte kul och behöva bli sjuk ovanpå allt. Just nu mår jag piss, har ont i rygggen och i ljumskarna.. känns som mina ben ska trilla av när jag rör mig :D men jag är nog bara lite pjöfsig ;)



haha



kram

Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Hoppas allt är bra med dig! Själv sitter jag och tentapluggar, så tur man har en liten assistent som hjälper en med bloggen...haha! =P Stor kram/ Diana

2009-01-06 @ 10:26:38
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: matilda

ja jo den är nog ganska bra. Fast jag har ingen lust kände ju alal där borta och johan jobbar där och usch hur tar man sig ditt?

springa över motorvägen varje dag:P

Ne ska söka nått helt annat jobb tror jag eller bara heltt enkelt satta mer på skolan:P

Nu får liten ploppa ut:D LÄNGTAR

puss

2009-01-06 @ 14:58:54
URL: http://ungmammamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback