Just nu: Lisa Marklund - Livstid

Det är verkligen helt underbart att vakna upp å kika in bloggen så har man fått sötnosiga kommentarer! Ni läsare är allt för gulliga =)

Ställde ingen klocka men vaknade utav mig själv (läs ett sms) redan 20 över 10 så var faktiskt dunder skönt. Känner mig utvilad och mycket piggare men fall jag kollar på hur min bror mådde i början utav hans infektion så känns det bara som att jag har värre att vänta mig.. tog ju någon vecka innan det verkligen bröt ut helt. Så därför ska jag vänta med att gå till läkaren. Vill inte gå dit och höra "du är frisk" å sen ligga hemma ytterligare 1 - 2 veckor. Men vi får hoppas på det bästa helt enkelt!

Har lite mindre än halva kvar på boken nu så tänkte lägga mig i badet och läsa. Vill bli klar med den nu, har faktiskt kämpat sen slutet på juli. Har aldrig haft såhär mycket egentid på flera månader så när man är sjuk är det faktiskt bra att passa på =)

Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback