Lisa Marklund - Livstid

Har precis läst färdigt Lisa Marklunds bok Livstid. Å till er alla som är precis som jag, älskar romaner fyllda med spänning, intriger, drama, personliga karaktärer och framförallt brottslösningar utav alla olika slag - LÄS DEN! Usch så rysligt bra den var! Grym!

Å det är väl vad jag tillägnat de senaste två timmarna till? (A) Låg först i badet men blev så himlans trött så la mig istället i soffan på med fullt ljus för att inte somna men nu när jag får sova kan jag självklart inte somna ändå.. så typiskt haha




Kolla vad gott det ser ut? åå va jag älskar cola!

Tillbaka till sängen nu, ska kika på lite miami vice tror jag .. eller orkar jag hålla mig uppe till CSI börjar om 40 min?..
God natt alla sötnosar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback