Min nu =)

Himla duktiga ni är på att gissa datum måste jag säga!

Har varit på första föräldrarutbildningen idag tillsammans med Jossan. Bestämde mig för att ge det en chans ändå men var ju precis som jag trott bara knasigheter! Men men får väl se om jag går på nästa gång beror ju fall bebis kommit eller inte. Gamla kan vi ju säga att alla var iaf och ALLA förutom en tjej hade med sig sin snubbe! Eller pappan om man vill uttrycka det så :P haha kan ju säga att man fick ta lite blickar från några kärringar men inget jag orka lägga ner energi på.
Innan det sov jag =) var så skönt så! Nej men kom inte i säng förän 7 imorse så var välbehövd sömn. Får däremot se fall man kan sova något inatt? Hoppas hoppas!

Fick bilbarnstolen också =) 420kr slutade den på så känns helt ok speciellt med tanke på vad de kostar ute i butikerna så! Ligger på 1550 upp till 2400 och har bra recensioner om sig osv så känns säkert!

Klicka för att visa Megabild!

Å om en timma börjar Law and order! Då ska jag kika på det, sen hoppas jag faktiskt att jag blir lite trött så att sömnen blir mer långvarig än vad den är nu. Ska ju iväg på äventyr imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Jag har den nya BeSafe Izi Sleep och den är suverän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback