"Morgonstund har guld i mun"

Morrn morrn! Vaknade som ett skott idag kanske beror på att klockan var tolv? Var i af grymt skönt att verkligen sova ut. Tänkte nästan gå upp vid halv nio när jag vaknade första gången men vände mig istället om och somna om =)

Kikade på klockan på mobilen som vanligt när jag vakna å hade fått ett mess från
Lissus så himlans söt! Hon tacka för att jag var en bra vän, finns det något man blir lyckligare utav att veta från ens bästa vänner?


Bild från förra snön, en månad tillbaka kanske? minns inte riktigt.

Undra vad denna underbara lördag har att bjuda på då? Idag är en sån där riktig super dag för mig. Först när jag fick sova ut å så sen när jag såg Lisettes sms å sen är det faktiskt lite snö ute! Ser ju riktigt vinterligt ut å det är ändå så himlans kallt ute att det gärna får vara snö för min del =) Skulle behöva ta mig till apoteket då min bror är sjuk och jag känner att min hals krasslar lite samt att jag snuvar som bara den. Har även åtta stycken samtal att ringa men jag tycker inte om telefonköer. Men likabra att få dem gjorda iförsig.

Vad ska ni göra en sån här trevlig helgdag då? =)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback