Ge mig sömn!

Åå kan inte sova! Detta suger.. funderar på att kanske ta ett bad? Nåja vakna med the voice börjar i af om 45 min =) Kan ju alltid sysselsätta mig med att kika runt på nagelsaker. Funderar på att beställa en UV lampa å gelé tillbehör.. Men får vänta tills dess att lönen kommer tror jag! Den kommer ju ändå på fredag så =P Sen måste jag ju köpa presenter!


Som vanligt behöver ni bara trycka på bilden för att hitta till hemsidan!

Vad köper man till en kille som fyller 21? ..  ÄR I STORT BEHOV UTAV HJÄLP!! sitter å spränger hjärnan känns det som! Ska man beställa något, ge han presentkort eller bara en tusenlapp i ett kuvert å säga "grattis brorsan" tillsammans med världens leende? Å vad jag får ångest. Och de hjälper fan inte att mamma fyller 10 februari heller. Har massa saker jag vill köpa men vad ska man välja? GOSH va jag inte klarar sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback