Nyårslöften och annat skojjigt!

Alltså det är något riktigt knasigt med mig! Började igår redan påväg hem till Ninni så talar jag extremt otydligt å sluddrar. Väl påväg hem från Ninni gick jag minsann inte rakt och på allt detta så har jag haft extrem huvudvärk hela dagen! - Det är inte alkoholen man blir knasig utav utan det är något annat! Tycker man borde slippa i af baksmällan när man är nykter och varit nykter i snart 9 månader?

Jaja tvättat lite har jag i af hunnit med emellan mina sovsnuttar här under dagen =)

Så vad ska man uppnå under detta året då? 2009
- Fortsätta med körkortet, planerar att ha det i slutet utav Mars. 
- Föda min lilla älskling bara 5 veckor kvar nu ungefär =)
- Vara världens bästa mamma
- Fortsätta vara dunderduktig med rökningen även efter amningen
- Plugga upp behövande kurser inför eventuell högskola
- Tågresa med mamma och alla andra som också vill följa med

Jag har enbart ljusa tankar om 2009. Känns så skönt att få börja om från början. Förra nyåret kände jag mer ångest och ville bara fly hem till mitt ex å lägga mig i hans famn å höra att vi kunde vrida tillbaka klockan men nu ser jag ljust på framtiden och framförallt ljust på det kommande året. Mitt liv kommer att förändras så himla mycket vilket leder till ett lyckorus bara kör igenom hela kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback