På äventyr

Ojojoj varit iväg överallt känns det som ändå så var vi bara å besökte Farsta å hemköp haha!

Hittade i af amningsbh nu men dummisarna på HM hade larmat dem så konstigt så gick inte att testa så tog hem för att testa istället å behöver en storlek större.. så typiskt! Men ska ju iväg till Nacka imorgon och prata lite med min chef samt lämna tillbaka kläder så kan ju passa på att kliva in i forum å byta då också!

Var även å tvätta bilen GUD vilka jävla nötskal det finns i Sverige alltså herregud! Kösystem in my as.. nåja tog väl någon halvtimma i kö men vi kom ju fram tillslut i af =)

Nu ska jag å mamma testa göra egen Tikka.. får se hur de slutar (A) har ju min favorit där i Nacka samt i Heron city som är dunder god.. men vi håller tummarna =) så himlans sugen!

Går ju in i v.37 idag också så bild å sån rolig info kommer senare också! Nu ska jag ta min första penicillin tablett och lägga mig ner å vila tror jag. Fortfarande hängig och ett stående illamående som vägrar ge sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, jag förstår. Måste vara väldigt tufft för dig. Men du gör som du alltid har gjort, kämpar på!



Längtar tills den lille är född. Då ska jag bjuda er på middag (dig iallafall) :P



Puss

2009-01-11 @ 19:17:32
Postat av: naddie.

haha jag har inte ens vågat pröva mina gamla jeans ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback