Penicillin och operation väntar

Ja kanske inte så läskigt som det låter! Fick i af penicillin emot influensan sen kolla jag även min körtel under armen som jag redan kollat hos två olika läkare där båda sagt desamma - nej inget farligt byt deo så försvinner den snart.. men den har ju inte försvunnit utan endast växt! Så nu sa läkaren - de borde ha behandlat med antibiotika för du har haft en infektion men nu är infektionen över så avvakta till efter förlossningen så får du operera bort den istället. Det är absolut inget farligt men tyvärr finns inga andra åtgärder förutom operation nu.

Jamen det var ju snällt? Jag som är absolut livrädd för operationer! Så säger mamma för att lugna mig "men det är ju bara lokalbedövning" BARA :| gisses kommer väl svimma på kuppen haha

Nåja vi får se hur det går =) himla mycket som ska hända nu. Först är jag sjuk och kommer säkert ligga hemma i af under helgen och början utav nästa vecka. Sen hinner jag nog jobba två veckor innan det blir alldeles för jobbigt att stå upp. Efter det fyller min bror 21 å mamma fyller 45 och nånstans där emellan ska min lilla älskling födas också. Och innan jag åker hem från BB måste jag även vaccineras emot röda hund å sen tänker jag faktiskt vara hemma och ta det lugnt ett par veckor innan jag operarar bort den här knölen.

Kommentarer
Postat av: TT

men jag vill inte gå till läkaren för då kommer dem tvinga mig att ta blodprov och jag vägrar

Postat av: Maria

haha min bror hade tydligen skrivit in sitt smeknamn:P

2009-01-10 @ 00:49:13
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback