Shopping

Nu när jag äntligen hittade en super söt dress så är den från Kappahl och jag vet inte fall de inte insett att internet är ruggigt normalt nu för tiden eller fall de missat de men hur som så har dem ingen webshop! Minus dära!!!


Men visst var den jättefin? Blir att ta mig till Farsta i helgen tror jag å inskaffa denna.

Har även varit duktig och ringt till BM och avbokat våran tid idag. Känner att sömn står längst upp på min lista men måste dock hålla mig uppe till 09.00 för att ringa in å be om ny tid.. jobbigt det här! Dock är jag inte så trött så vet ändå inte fall jag kan sova.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gör inte mycke efter gymnasiet. Jag är sjukskriven så jag är mest hemma och strosar runt. Graviditeten har gått bra? Det är inte långt kvar nu sen har du din lilla :) Vet du vad det blir för kön? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback