Silence

Känns som att hela bloggvärlden stått still ikväll! Har inga inlägg alls att läsa och har inte haft på ett par timmar. Kanske är ett tecken på att jag ska försöka få i mig lite sömn? Ska ändå upp ganska tidigt först för att gå till läkaren då jag sov idag (A) sen ska jag möta Lizzan i stan en snabbis också så måste vara lite pigg =)

Annars har jag varit jätte duktig och reklamerat mitt spel nu som var krockskadat när jag fick de =P Får se fall jag blir kompliterad med något hoppas hoppas =D

Nej men tror det är numbers på fyran? Kan ju kika lite på de och sen försöka sova!

Kramar, Emelie

Kommentarer
Postat av: jessicazenita

du får ta en fika eller nåt med mig nån dag snart, mellemull :) och så får vi fixa en scrapbook till dig, så vi kan pyssla tillsammans sen! <3

Postat av: sofia

har aldrig förstått mig på numbers... :)

2009-01-13 @ 16:31:33
URL: http://fiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback