Spindelchock

Så är jag hemma igen efter en äventyrlig och trevlig dag! Men det återkommer vi till sen måste berätta medens jag komemr ihåg haha!

Läste
denna blogg och minnet bara for iväg till den dagen jag såg en spindel hemma hos Emil! Å som alla vet är jag totalt livrädd för dessa filurer... Men i af jag ska gå från hans rum igenom matrummet till toaletten som är bara runt hörnet. Påvägen dit ser jag något på golvet som är litet svart å lurvigt så jag börjar skrika efter alla hans hundar så att de ska komma å rädda mig, går det bra nej utan en hund kommer å luktar sen GÅR han :O tack för den lixom så jag ställer mig på stolen å börjar tok tjuta! Väl när Emil inser att han ska komma å hjälpa mig istället så utbrister han "det är en halvdöd humla"

Jomen lite bortgjord får man väl lyckas bli ibland (A) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback