Tragiskt!!!!

Alltså blir ju tokig! Min bilbarnsstol ligger ju på bussgods i Farsta eller jag hoppas det i af. Men när jag ringer dit å frågar om paketet kommit så ber de sjävklart om fraktnummer vilket jag inte har så säger nej jag har tyvärr inte det men dem sa att mitt personnummer gick bra. Nej jag behöver fraksedelnumret uppger snubben i andra luren..

JAHA? fattar nada hur som så frågar jag "vad behöver jag ha med mig när jag ska hämta ut paketet då?" ditt legitimation svarar snubben glatt. Jaha tänker jag? men om jag bara behöver legitimation vad har då fraktnummer grejjen för betydelse? Den är bara till för att spåra paketet säger han glatt. MEN JAHA KAN DU BARA SÄGA OM MITT PAKET KOMMIT FRAM? nej jag behöver ditt fraktsedelnummer då.

Å detta är ju fan sinnessjukt! Jag behöver inte ange något nummer när jag kommer in dit men för att få veta fall paketet ligger där så måste jag veta ett nummer. Herregud sverige HERREGUD fan va arg jag ska vara när jag kommer dit! ÄCKELFÖRETAG

Så nu har jag avreagerat mig till både mamma och er. Usch för hur vissa företag går tillväga. Ni är pinsamma. Gud så arg jag kommer att bli fall mitt paket inte är hos er nu för då kommer jag att ha åkt dit helt i onödan och det kommer dem verkligen att få höra!

UPDATE: ringde hon som skickat paketet och fick de där himla fraktsedelnumret supersnällt att hon kunde kika så snabbt. Hur som söker på hemsidan vad får jag NADA information förutom att det kördes från uddevalla i onsdags. Jomen det visste jag ju inte redan? Ska be Jossan ringa bussgods igen när vi ses för jag vill inte tala med en snubbe i 20års åldern som hatar sitt jobb..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va jobbigt att de ska vara så krångliga, irriterande!



Hoppas det ordnar sig under dagen! Kram Jenny

Postat av: Jenny

Förlossningen är jobbig, men inte såå jobbig så det är inget du behöver oroa dig över :)



Känslan att få hålla i sin bebba för första gången är helt obeskrivlig, önskar man kunde spola tillbaka till det ögonblicket för det är helt underbar :)



Kram

2009-01-23 @ 12:46:06
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback