Tycker att tiden kan gå liite fortare (A)

Så idag har jag varit super duktig och hängt tvätt, lämnat tillbaka ett paket från H&M på ica vilket resulterar i minipromenix också! Sedan var jag tvungen att vila ett par timmar då jag ändå gick upp 8 imorse =)

När väl mamma kom hem så for vi iväg till Haninge och hämta ut gratispaketet samt svängde in på hemköp för att köpa middagsvaror =) så nu sitter jag här och har precis lagat mat med mamma och ätit m. familjen.

Vad har ni gjort idag då? =) eller några roliga planer för helgen kanske? Jag ska iväg och fixa sittdelen på vagnen imorgon med Jossan så ett litet äventyr väntar även imorgon! Ska bli trevlans =D

Kommentarer
Postat av: naddie

usch ja, dom gör mig livrädd! men måste dom inte sätta dropp när man väljer ryggmärgsbedövning (med andra ord kanyler i händerna :S)



ja du får kolla och berätta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback