Uppe med tuppen

Ni är verkligen supersöta med era kommentarer och de är så himla trevligt att höra positiva ord samt råd av alla slag =)

Vakna vid fem snåret idag också men jag somnar ju så himlans tidigt så det är ju inte så konstigt =P Bebis ligger ständigt och trycker på min mage så den blir verkligen stenhård och de är inte skönt ska ni veta haha! Men när jag låg i CTG kurvan så gick den där värkmätaren upp massor så fort bebis gjorde så så vi kan ju hoppas på att de är ett tecken på att h*n ska komma snart =D

Å en sak jag vill göra i helgen är att gå å se den där nya filmen med Tom Cruise - Valkyria! Men jag klarar ju inte av att sitta upp sådär länge får jätte ont i svanskotan! Men hojta till fall ni sätt den och ge jätte gärna små recensioner =D



Idag ska jag följa med
Lizzan till stan en stund sedan måste jag faxa in kontoutdrag till länsstyrelsen då det blivit något knasigt dära samt posta mitt sjukintyg til jobbet då jag inte orkar ta mig dit. Och sedan måste ju min brors hylla sättas upp också. Blev inte att jag gjorde det igår då jag låg å halvsov när han kom hem (A)

Önskar er alla en riktigt trevlig onsdag! Kramar

Kommentarer
Postat av: marielle

Har tyvärr inte sett filmen, men säg gärna sen om den var bra :D

Postat av: jessica

hej tokunge :) så du är vaken redan?

hoppas det är dags snart!

2009-01-28 @ 07:54:36
URL: http://zmooth.blogg.se/
Postat av: Sofia

DEN VILL JAG OCKSÅ SE! :)

2009-01-28 @ 09:48:45
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback