Ursäkta mig än en gång..

Ni får ha lite tålamod med min dåliga uppdatering blir bara sämre å sämre här hemma. Tänkte besöka läkaren imorgon så att jag får penicillin.. Min bror har ju legat hemma nu med influensan vore skumt fall det inte är det jag fått!

Febern har kommit nu på kvällen också å jag kallsvettades så mycket att jag nästan trodde vattnet gått. Himla läskig känsla innan jag insåg vare egentligen var. Så hoppade in i duschen å nu är jag lite lite piggare iaf!

Ska försöka få i mig lite sömn, har halvsovigt sedan nio å är helt snurrig i huvudet haha känns lite knasigt må jag säga.

Hoppas hoppas hoppas att jag mår bättre imrogon =) Vill ju kunna uppdatera med lite bilder också, text är så.. trist?

God natt och sov så gott nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback