Grattis bror 21år!

Wow Godmorgon!!
haha vaknade för någon timma sedan, skönt nog! Nej men somna faktiskt inte förän halv 10 imorse sen vakna jag till vid tolv å aa.. tror ni jag kan sova ikväll? Inte jag! Måste verkligen vända tillbaka dygnet.

Men ringde i af till BM eller okej, mamma ringde! Gud så arg jag blev stod att de hade telefontid 09 - 11 så vid några minuter i nio börjar jag försöka ringa. 20 över nio ger jag upp då säger fortfarande telefonsvararen att personen ni söker är inte anträffbar blablabla å jag som var dundertrött och har världens segaste morgonhumör blidde inte glad.

Nåja ringde ju upp mamma i af och hon svara ju haha =P Fick ett osäkert och konstigt hej från andra sidan telefonen men sen när jag berättat vad jag vill pustar hon ut å säger "fan jag trodde du skulle säga att du hade värkar" haha nja inte riktigt än =P Men kan ju hoppas att bebis kommer snart =)

Min bror fyller 21år idag också så det grattar vi honom för va? =))

Att jag än inte köpt present, eller vet vad jag ska köpa kan vi väl fortfarande hålla hemligt? (A)


Kommentarer
Postat av: matilda

Grattis brorsan:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback