Vagnen fixad och Ikeatrip ovanligt nog

Mamma listade ut hur man gjorde med vagnen - TUR att vi inte åkte dem hade ju trott jag var helt knasigt i pallet haha var ett jätte simpelt "fel". Men blev en utflykt till Ikea i af =) Mamma köpte en ny lampa som vi ska ha vid datorn å så diskborstar =P Jag själv kom undan med fem spänn endast! Minns ni de där söta små djuren jag köpte som jag ska ha till vagnen? Hittade en till sådan, ett litet lejon! Visst är det sött? Så har jag tagit bild på lampan också! Den är lite rödare i verkligheten men ja som sagt mobilkameror.. =D



Efter Ikea åkte vi till Heron city å köpte med oss indisk mat hem så nu har jag precis ätit det, riktigt mumsigt! Får se fall jag orkar göra något ikväll sen skulle höra av mig till Fia å Eleonor får se vad de har för planer men kanske =D

Nu ska jag däremot nog ta ett bad eller bara slappa i soffan är ju helt färdig i kroppen efter att ha gått på ikea hehe!

Har ni haft en trevlig dag? =)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

inte lång tid kvar nu :) va kul, grattis :)

Postat av: alec

åh hej mamman hur mår du??

jag har inte gjort nått speciellt idag, varit ute på promenad och sen har jag bara tittat tv och ätit godis :)



KRAM

2009-01-31 @ 20:49:31
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vilket datum är de beräknat? :)

2009-01-31 @ 22:37:46
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback