Vatten i stora lass =)

Nu har jag pratat med förlossningsavdelningen på SÖS. Fick prata med en jätte trevlig barnmorska som sa att jag skulle dricka ett glas iskallt vatten å se fall jag fick någon reaktion annars komma in för en kontroll. Så nu sitter jag här å försöker få i mig massa vatten kan ju inte påstå att det är gott =P men vi får väl se fall jag får någon reaktion från min lilla älskling!

UPDATE: det där med vattnet funka inte eller det kan ha hänt att bebis rörde sig något men inte säker. Ska åka in ändå för att vara på den säkra sidan =) Efter FL så blir det till att åka hela vägen till sollentuna för att fixa vagnen. Oj oj mycket som händer nu haha =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är många som vart med om att bebis lugnat ner sig strax innan förlossning. Vem vet, Kanske dags idag ;)

2009-01-25 @ 12:34:40
Postat av: Emelie

Leon rörde nästan ingenting på sej dom sista dagarna, så jag började också fundera på om det var något fel, men det var det inte. :)

Hur går det för dej, känns det bra?

Postat av: anna

ja inte riktigt säker faktiskt ska prata med bm imorgon om de, men en här gick över 2,5 vecka... fy fan... nä jag ska nog prata med bm om igångsättning snart...

2009-01-25 @ 15:33:04
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas det går bra, jag var in när min lillsessa låg i magen också för att kolla upp, men hon var bara extremt lugn på dagarna och levde om dessto mer om nätterna när jag sov :-P



Kraam

2009-01-25 @ 20:46:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback