Dagen i punktform

  • Vakna 07.15 utav att min bror gick till jobbet. Matdags tyckte lukas. Sen somna vi om.
  • 09.00 uppe igen. Gav lilleman alla möjliga leksaker för att få blunda lite extra.
  • 09.20 mamma vaknar, tar Lukas å leker
  • 09.40 jag inser att det inte går att somna om!
  • 10.00 matdags igen!
  • Sen upp och stå, gå, leka etc
  • sitta ned? nope här ska det vandras!
  • 11.00 Somnar äntligen om - dags för frukost!
  • 11.30 vakna igen - leka
  • Går runt, leker, hoppar, studdsar ALLT MÖJLIGT
  • Lilleman har varit gnällig heela långa dagen så försöker med ett bad!
  • 14.00 ger mat vilket leder till att lilleman somnar - YES precis vad han behövde.
  • 14.05 vaknar...
  • Upp och gå igen! Vagga, sjunga, leka, studdsa..
  • 15.00 somnar - nu då?..
  • 15.05 vaknar, ger mat igen!
  • 15.10 sover..

Lilleman sover i sitt tält, 5mån+11dagar. Nu 5mån+16dagar.


Och nu sover han faktiskt fortfarande. Men jag undrar vad det är? han har varit super gnällig och framförallt KLÄNGIG hela dagen. Igår också.. hmm är det någon utvecklingsfas som jag inte vet om som sker nu? Eller bör jag uppsöka doktor för en kontroll på allt möjligt? Ibland önskar jag att jag kunde läsa hans tankar! Känner mig bra dum som står å vaggar honom då han inte ens är trött...


Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

Nä men precis :D tur att du skrev! HAr inte hittat din blogg, därför har jag inte skrivit om vagnen till dig :)

Postat av: Emilie-Mamma till Liam

ja det sker när det sker, men det hade ju varit skönt om han kunde rulla tillbaka på rygg också i sömnen =)



Din son går igenom en utvecklingsfas...klängiga och jobbiga...jag får sådana spel när Liam är på det humöret, han håller på att avsluta en fas nu tror jag...skööööönt.

kram

2009-07-22 @ 18:13:00
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Studentfarsan

Först får jag tacka för tipset.



Angående majskrokarna - Melvin har två tänder (en tredje som precis har kommit fram) så han tuggar ju på dom. Sedan blir de små bitar som smälter i munnen. Blandas det med lite saliv så smälter dom jätte snabbt. Melvin har iaf aldrig lyckats sätta i halsen :)

2009-07-22 @ 19:31:01
URL: http://studentfarsan.blogg.se/
Postat av: Pappapoet

Oj vad punkter, hoppas du slipper punktering, nej usch det där var uselt :D



Hoppas du har en bra dag :D

2009-07-25 @ 13:43:37
URL: http://pappapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback