God morgon!

För en timme sedan blev jag väckt utav lilleman! Nu börjar mina tidiga mornar verkar det som.. jag som älskade att min plutt lät mig sova till åtminstonde nio för att sedan somna om runt 10 och sova 1-2 timmar till!

Men men bara gå upp å vara social med sötnosen min =)

Lukas drygt 4 månader.

Igår på BVC så sa BM att det var svamp han hade och inte blöjeksem. Så vi for till apoteket och köpte någon kräm och redan idag ser det bättre ut! Dock har lilleman rivit sig på 6 ställen under natten. Halsen, bakom örat och kinden. Han ser fan inte klok ut haha =P Och juste! Igår så började han med krypställningarna. Alltså han kommer ingen vart men han trycker ned huvudet och upp med rumpan. Så snart är det slut på lugnet här hemma! Eller det tar väl åtminstonde en månad till!

Idag ska vi till Kungens kurva och kika på den babyland fall de har några one three hill väskor inne! Har inte sätt dem i verkligheten och känner att jag vill göra det innan jag bestämmer mig! Men just nu lutar det ändå åt skip hop väskan.

Men nu tycker lilleman att det är tråkigt att vara själv, kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Ida ♥ - Vi och hon.

oj, vart hade han svamp?

Min lilla Tilde har också svamp just nu. Mitt på "musen". stackars! Vad hette cremen ni köpte? Jag har smörjt någon dag nu och jag märker ingen förbättring... :/

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Åh vad söt han är!

Kayleen har också haft ngn slags svamp ;/

2009-07-18 @ 12:55:38
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback